Ett aprilskämt?

Jag har börjat titta och lyssna på sista timmen av Vakna! med The Voice på femman på morgonen. TV:n sänder ju typ 7-9 och jag går upp 8 och ser sista timmen.
I vilket fall så säger dom att idag är Jakobs sista dag. Han har haft nån typ av Ballar av stål-utmaning med en annan kille där som slutade med att han i förra veckan visade rumpan på nåt stormöte.

Det gillade då inte cheferna och tyskarna, så han har fått sparken nu. Alla tror ju typ att det är ett aprilskämt (annars är det ju en dålig dag att berätta det på) så vi får väl se.
Jag kan tänka mig att kanske han ska vara ledig i helgen, han är ju stå uppare, så han kommer tillbaka på måndag och så har dom en ersättare dom här tre dagarna - och så tror man att han slutat.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Jag såg detta också och tror absolut att det är ett aprilskämt för det kom så appråpå :P

2009-04-01 @ 14:40:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0