En liten förklaring bara

Ja, jag har så mycket och göra och är så stressad trots att jag fick en timme extra på mig innan det är dags för jobb. Och så spottar jag ur mig inlägg var tionde minut.
Men faktiskt så var det ju så att jag kände att jag behövde varva ner efter promenaden. Ska strax värma mat (fick med mig fiskgryta och potatis från mamma igår - mums!!) så jag slipper stressa i mig den som det höll på att bli. Och så ska det bytas om och göras i ordning.
Kände bara som att jag bara gnällde, men så "sitter jag bara här", hah!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vet du vad jag kom å tänka på nu, Kuken? Att du faktiskt oftast bloggar som en toka då du ska iväg och har "lite" tid på dig. För då du är ledig Simsar du mest och spottar inte alls inlägg på samma vis?



Är jag helt ute och mjölkar kossan nu?

2009-04-01 @ 14:38:55
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0