Möte på Mc

Du ÄR speciell Hanna!
När dom har nanny är ju fyra år frammåt, Haley är ju gravid (och föder väl?) i slutet av säsong 4 och säsong 5 är fyra år fram, om jag inte minns fel. Nu är säsong 6 igång i USA, det första avsnittet var i måndags/gick att tanka igår.
Haha jaa, ännu bättre när jag skulle starta nästa maskin. Lullade iväg och när jag kom tillbaka blev jag så förvånad att maskinen var tom! Så jag hade glömt - igen! Jag säger då det.


Nu ska jag strax kila ner och möta Oscar & CO på McDonald's. Dom var tydligen hungriga så dom som skulle hitåt får skjuts och så skulle dom käka här. Blir ju gör bra.
Dom borde vara där nere ganska strax men jag måste se klart mitt Våra bästa år först. Har lyckats få till det så jag faktiskt ser avsnittet som sänds idag "live".
Nu slutade det så då är det dags att gå. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej, som skrivet så såg jag bara i början av dem avsnitten, så då får jag be Böni tanka ner säsong 5 då :))



Tack ^^

2008-09-03 @ 17:17:52
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0