Mega frukost

Det var länge sen jag åt en sån här frukost. Eftersom det blir lite hej och hå med mat idag, kände jag att en rejäl frukost skulle sitta fint. Ett glas proviva(?), en och en halv thekaka, ett glas apelsinjuice och en banan.
Nu är jag helt proppmätt! Har med mig en banan att slänga i mig bakom kassan sen framåt lunch (duktig, eller hur Hanna?) sen får vi äta i stan. Ne, tror jag får börja göra riktiga frukostar. Så behöver man inte äta så mycket/länge men bli mer mätt. Ska bara hitta på nåt jag gillar.
Nu ska jag göra mig i ordning och gå till bussen. Så tokigt, jag bloggar ingenting när jag har typ 3-4 timmar på mig på morgonen. Idag hade jag typ två och har bloggat lika många gånger. Så kan det gå.

Heeejrå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så duktig så, stolt över. Man behöver mellanmål! Haha!



Ja du kanske 'workar bäst' under stress? :P

2008-09-10 @ 09:44:32
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0