Tröttnat

Jag tröttnade på Sims.
Ville spela en familj med två vuxna och två småbarn men då får man ju ha ett mega hus. Sen skulle jag ju ha en hund och en katt också, haha. Gjorde ju inte huset mindre.
Men jag får väl starta en ny familj sen, en kille och en tjej, och låta dom jobba upp sig till ett fint hus, förberett för familj.
Det löser sig, men nu tröttnade jag och fick ont i huvudet så jag tänkte att slagg på soffan funkar alltid.
Snart är det väl ändå läggdags för min lille Stare Gåte fantast.

Och så var det nåt mer jag tänkte på...
Ja! Maten. Det blev faktiskt riktigt gott. Det smakade inte lika äckligt (läs: soja) som det luktade och med qunioa och sallad blev det gööör bra.
Och varsinn portion till. Helt sjukt vad mycket rester vi får nu. Så på måndag ska vi äta thai för att få mer matlådor, haha!
Oscar tyckte jag skulle gå ner och fråga om jag fick köpa några lådor, men jag tyckte det var bättre att hämta hem mat i dom först, mums!

Det är gör käckt faktiskt när man äter där. Då får man maten i plastlådor.
En lite större och en lite mindre (eller snarare högre och lägre) och dom är helt perfekta lagoma portioner lunch. I dom andra blir det att man öser på ifall man är hungrigare än vad man tror men i dessa får en perfekt portion plats, gör bra!
Och att man då på köpet får äta lite go thai är ju inte fel heller, hihi.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det var den bästa ursäkten jag någonsin hört för att shoppa köpemat :P

2008-10-17 @ 21:39:31
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0