Kul?

Det känns lite lustigt när jag tittar på Ugly Betty, jag vet att jag sett det eftersom jag sett saker längre fram som inte kommit än. Men ändå känner jag inte igen hälften typ.
Skrattar åt skämt jag borde kommit ihåg och skrattat åt innan det hänt.
Må så vara, men vad gör det? Nu vill jag bara titta, titta, titta. Vill veta vad som hände sen och allt det där.

Mår illa i magen. Hua.
Liksom sådär syrligt, beskt lååångt inne. Och så äter man en torr macka för att det ska "suga upp" syrat i magen. Eller dricker iskallt vatten och försöker frysa skiten.
Aamen, så kan det vara.

Känner mig väldigt taggad för morgondagen, yes! Klockan står på 5.30. Bussen går 6.23. Mötet börjar 7.00. Yes!
Man blir ju trött bara av tanken, haha.
Tur att vi tog en tuppis idag igen. Helt sjukt. En och en halv timme som bara försvann. Jaja, det var gott och jag är trött. Och lär väl behöva den extra tiden när klockan står på fem imorgon!
Nu ska vi hem till mig halv åtta, eller nåt sånt.

God natten för sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0