Håll tummarna

Så trött jag blev. Vi har legat och kolla på Samatha Who? hela förmiddagen. Och ätit "rester" från igår. Värmde bara på hamburgarna.
Ska ta och packa min väska sen till badet, så det är gjort. Slipper man stressa dom sista sekundrarna.
Promenarden togs inte emot med öppna armar, nu skulle han sova. Jaja, kanske kommer lite senare? Fast det är ju bara två timmar, lite plus, innan jag åker. Och då ska vi hinna handla och ner och bröta i förrådet.
Men jaja, jag får väl säga som alla andra "det nya livet börjar imorgon" så då ursäktar det om det inte blir promenard idag.

Får leta upp mina hörlurar till telefonen också så man kan ha musik på telefonen och ut och gå med den, så man kan gå själv om det är så.
Såg dessutom på GI's sida att om man blev medlem nu så fick man en stegräknare på köpet (jättegrön/limegrön, snyyyggt!). 89 kronor i månaden de tre första månaderna och sen 99 kronor. Och dom tre första är obligatoriska, och man måste betala dom i ett svep, eftersom dom har nån "tre stegs grej" som man måste testa på i tre månader. Så mjaa, får kolla det lite mer.

Ne, jag funderar på om jag ska leta upp dom där hörlurarna och ge mig ut? Gissa vem som kommer bli förvånad. Men jag orkar inte bara sitta här.
Gå runt och utforska vad som hänt här. Dom bygger ju som attans, eller gjorde nu är väl det mesta klart. Pappa som lekte här när han var liten, måste vara knasigt att se hur det ser ut nu med alla hus och grejer.
Men jag tycker det är kul, även om husen är rätt tråkiga så kan det ju vara kul att se. Och som sagt, en roligare rutt än vad man kunde hitta där vi bodde innan.

Håll tummarna för att jag hittar mina lurar, och allt annat jag behöver för att få in lite Miss Li på telifonen.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Blev det någon promenad? :D Det är bara att ge sig fan på att gå ut - själv så tycker jag bäst om att gå själv elr med Mio / Daizi, för jag blir så andfådd av att prata med någon 'som pratar tillbaka' :P

2008-10-12 @ 17:44:55
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0