Utkast: MrLindeberg : ...

MrLindeberg: Nej, du har fel som alltid <3




Haha kom på att det kan ju se lite roligt ut att vi har lite av en konveration här i min blogg - men jag tycker bara att vi har tagit saker ett steg längre.
Vanligtvis brukar vi prata på MSN (heller där än IRL, orka slösa röst liksom) om vi sitter vi datorerna. Annars brukar vi SMS:a. Oavsett om båda är hemma eller inte.
Så att konversera genom





27:e oktober konverserade vi tydligen, haha! Och jag kommer inte ihåg vad jag tänkte efter "Så att konversera genom" så det får vara så!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Haha, tja varför inte :P

2008-11-02 @ 08:27:34
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0