Suck suckelisuck suck

Anonym: Pippi är bästaste Pippi!

Hanna: Haha, jag som precis läste din blogg och tänkte skrivit att det var dåligt att du inte kommenterat här. Tur att jag inte gjorde det eftersom du i samma stund gjorde det!




Potatisen var inte helt klar, men det gick ner. Hela sju minuter satt jag nog och åt innan jag stressade vidare. Så kan det gå. Eller bra, men det hade ju inte vart lika spännande.
Gäsp, trött är jag också. Trots att jag slutade 17 idag. Tänkte på det förut, det är lite roligt. Jag själv slutar aldrig nån annan tid än 19.15 (och jag kan säga aldrig för det händer kanske en gång på ett halvår-år) men om jag jobbar åt nån annan kan det hända att jag slutar tidigare. Som idag, så jobbade jag åt Carina och då slutade jag 17.
Sånt är det.

Haha Oscar klagade på att jag spelade samma låt om och om igen. "Vad har vi sagt om detta?" tyckte han. Ja, då satte jag på lite variation. Massa olika Backstreet Boys. Hah!
Och så skickade jag en av dom till Putti och hon typ "Aah, brings me back to the 90's" så nu har jag letat upp alla "våra" låtar typ. Sånt vi lyssnade på den tiden vi begav oss.
Känns som hundra år sen, haha!

Blue - You, Eminem - The Way I Am, Usher ft. P.Diddy & Noos - I Need A Girl, Usher ft. Alicia Keys - My Boo.
Haha, var det bara dom? Kändes som fler... Kom inte på några fler. Lyssnar på TLC nu för mig själv (eller ja, Oscar hör ju säkert men det var liksom inget speciellt för oss med dom).
Där emot fanns inte Johannes Kotschys That's Why I Love You. Tror han var Sveriges första vinnare i Popstars. Det var våran låt massa.
Hmm, får fundera på fler låtar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Johannes låt har jag på singel, kan kanske få in den på datorn och skicka till dig =P

2008-11-18 @ 20:45:54
URL: http://princessbetty.blogg.se/
Postat av: Jasas

Du kommer verkligen i dina maraton-körar-låtar-perioder du, hahaha! Själv så har jag (alldeles själv) lyckats att koppla in mitt ljud. Wiih.

2008-11-18 @ 21:20:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0