OSCAR, jag älskar dig

Oemotståndlig, det måste vara det alla tänker när de ser dig. Inte bara för ditt utseende utan också för ditt sätt och din utstrålning. Det är inte många sekunder jag kan vara ledsen eller må dåligt i ditt sällskap. Du är ljuset i mitt liv!

S
öt, snygg och sexig - det är bara ytliga beskrivningar. Hur snäll, omtänksam, ärligt, pålitlig och underbar du är kan jag bara känna inom mig. Men jag är inte ensam om att känna det, finns det någon i din omgivning som inte gillar dig?

C
harmör, finns det något som passar bättre för att beskriva dig? Vart du än går verkar det som att alla älskar dig! Är det inte hemma eller i skolan så är det på kalas. Du säger att du har lätt för att läsa människor och det måste bero på att dom vågar lita på dig.

A
mbitiös, i ordboken borde det finnas en bild på dig brevid beskrivningen. Du vill så mycket, du kan så mycket, du gör så mycket. Och ändå kan du vara så jäkla lat! Du måste helt enkelt vara skicklig på det du gör. Och Älskling, det vet jag att du är!

R
olig är egentligen en underdrift när man ska beskriva dig! Knäpp, tokig, omöjlig och underbar kan också användas på dig och din humor. Trots att du inte har någon humor... Man kan helt enkelt inte låta bli att skratta när man är med dig!



Jenni
060914

Kommentarer
Postat av: Han som är de där ;)

Hihi finner inga ord att svara med...Bara att du är världens sötaste, o man kan inte ha hittat mer rätt än dig ;)

2008-07-08 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0