Koko dag

Hahahaha, Bengan... Jaa, jag vet inte ens vad jag ska säga så jag är tyst och flabbar istället(?)! Haha!


Dagen har varit lite koko idag känns det som. Satt ju för det första uppe till närmare 00.30 i natt och babblade med Bengan. Massa babbel om ingenting vettigt faktiskt. Så skoj!
Sen gick jag och la mig, Oscar var icke på puss-humör! Haha han blev lite irriterad tror jag men å andra sidan hade jag nog blitt det samma om det varit jag. Jag tog inte åt mig precis.
Sen tviiingade jag mig upp precis innan han skulle gå, runt 6.45 och fy så trött jag var! Fanns inte en chans att jag skulle vara vaken mer utan jag la mig och ställde klockan på 8.15.

Sen helt plötsligt vaknar jag av att han står där och säger "God morgon" och jag undrar vad katten som sker?? Har jag drömt att han gick till jobbet? Nehe, han kom hem och myste på frukosten. Så jag kom inte upp alls så vi låg kvar i sängen och pratade lite.
Så gjorde jag min morgon, duschade och sådär. Blev lite tokigt med mat. Tänkte att jag skulle äta innan jag åkte till jobbet så slapp jag äta när jag var där sen. Men jaja, snurrigt värre.
Stressade till bussen sen, fick ta den lååånga bussen - usch för det.
Var en Malin och Rebecca dag idag. Typ trevligt, haha! Och vi fick full pott på värderingen, tjiihoo!
Martina hade sagt att vi hade den finaste butiken i hela distriktet, nej i hela Sverige!!
Så gött att höra! Så nu ska vi verkligen hålla det så!
Dagen gick på nå vis och jag åkte. Åt lite lätt och satt här. Vi spelade wii och sen blev jag tillbaka här. Vet inte vad det är men dagen känns som det varit så konstig.
Ja, nu tänkte jag sätta mig vid tv:n en stund innan vi ska nana. Undra vem som är tröttast egentligen. Haha, fast spela roll? Mami har för övrigt inte kommit till Finland än. Oscar tyckte att det tog sååå lång tid, men haha dom har bara varit borta i tre dagar! Jaja, bara dom kommer hem snart så!
Jag har hemlängtan åt dom!

Kommentarer
Postat av: Tessi

men då är det ju helt okej om det är bra människor där som man kan trivas med

2008-07-16 @ 22:25:09
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0