Duktiga oss

SÅ duktiga vi varit idag! Håller på och röjer för fullt och det blir så bra. Jag kände att jag fick ta tag i garderoben, allt låg bara inknött efter målarna och hälften ligger bara utanför så jag kände att det var dags att ta tag i det.

Kör även med... hmm vad katten hette det? Safari? Firefox har krånglat det senaste så jag tänkte testa, är lite koko men man vänjer sig kanske?
Ska fråga Niklas vilket han föredrar, han kör tydligen med fyra olika webbläsare, haha! Får höra med honom vad han säger, vilken han tycker är bäst och så. Känns inte riktigt som jag kommer stanna härmed Safari, finns inte det jag gillar med Firefox. Främst flikar, det är så underbart och jag är beroende, haha.

Får väl gå och fortsätta innan Oscar tappar sitt sug också. Och igen, så gott när man kommer upp i tid så man har hela dagen framför sig! Klockan är "bara" 14 så vi kan ju hålla på i flera timmar till. Och har ändå grejat i ett par timmar än. Så gött när man har hela dagen på sig, och mestadels veckan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi använder Firefox :)

2008-07-12 @ 20:59:57
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0