Bara för att...

Namn?: Jenni.
Vad drack du senast?: Frusen cola.
Vad gjorde du igår kväll?: Tror jag bara satt här och njöt av lägenheten.
Hur många hamstrar har du haft?: Nada.
Vad ska du göra i kväll?: Mysa hos min farmis.
Vad ska du göra imorgon?: Ingenting jag inte känner för!
Senaste inköp?: Plåster.
Senaste film?: Minns inte vad den hette, nån skum från 90-talet.
Vad har du i ditt fönster?: Inte ett jota - än!
Tycker du om att cykla?: Det är ju smidigt men nu är det läskigt.
Vem sov du över hos senast?: Mami!
Vem sov över hos dig senast?: Korvis!
Vad ska du göra nu?: Hopp in i duschen så jag slipper göra det när jag är själv, haha!
Vad ska du göra sen?: Göra iordning mig efter duschen?
Vilken kompis träffade du sist?: Sitter ju här med Oscis nu!
Sjunger du i duschen?: Very ofta.
Vem ringde dig senast?: Papi.
Vem ringde du senast?: Papi.
Hur länge sov du inatt?: Runt 6 timmar, plus en och en halv på soffan nyss, hehe.
När ska du gå och lägga dig ikväll?: Senast 23 har vi bestämt.
Vad gjorde du för tre timmar sen?: Satt nog här, hade precis kommit hem.
Vad skulle du vilja göra nu?: Sova lite mera.
Person du kan lita på till 100 %?: Oscis.
Har du badat i år?: Japp, i badkar, heh.
Vad heter du på msn just nu?: I wouldn't mind being married to you. Would you mind being married to me?
Hur många syskon har du?: 1 liten.
Känner du någon som heter likadant som dig?: En med exakt samma stavning.
Morgontrött?: Det händer.
När är du född?: En tisdag.
Var bor du?: I vår nya, fina lägenhet!
Nuvarande hårfärg?: Brunt-aktigt.
Riktig hårfärg?: Typ råttfärgat, no fint.
Ögonfärg?: Blågröna.
Vad läser du för bok nu?: Läser ingen, men är säkert mitt i 3-4 stycken.
Humör just nu?: Tröttis.
Vad har du för parfym idag?: Har ingen än, kommer efter duschen.
Vill du ha barn?: Jäss.
Hur stort är ditt rum?: Har många rum som är fina.
Har du tv/dator i ditt rum?: Har tv i sovrummet och dator och tv i v-rummet.
Piercingar?: Öronen.
Tatuering?: Nepps.
Hur många converse allstarskor äger du?: Nada!
Brukar du vara osminkad i skolan?: Befinner mig väldigt sällan i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0