Tjejsnack # 23

Bröllop

1. Vill du gifta dig/är du gift, varför?, om inte av vilken anledning?
Ja det vill jag. Kan inte förklara exakt varför, jag bara känner det inom mig.
2. Vilket skulle du välja (förutse att du vill gifta dig), kyrkligt eller borgerligt?
Jag kan tänka mig både-och, kanske lite grann och ibland.
3. Skulle du välja litet eller stort bröllop?
Ett "litet" för släkten, men vi närmar ju oss 100 pers ändå men, haha.
4. Vilken typ av klädsel & färg skulle du ha?
Klänning på mig, "så klart". Den skulle väl vara ljusbeige/gul typ? Inte kritvit.
5. Var skulle du vilja åka på bröllopsresa?
Inte den blekaste, vet inte ens om det blir nån i så fall.
Det är ju inte därför man gör det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elfenbensvit eller champange kanske? :D



Nej, eller hur! Visst är inte bröllopsresan lika "viktig"? Varför tycker vi så lika mest hela tiden? :D

2009-09-13 @ 22:10:23
Postat av: Linda

Egentligen så tycker jag att man gifta ensamma. För det handlar ju i grunden om kärleken mellan två människor. Inte att ruinera sig över en fest S

Men visst är det kul med bröllop. Har redan haft mitt jag!

Ha en fin dag //Linda

2009-09-16 @ 10:21:21
URL: http://www.blogg.mustica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0