Onödigt tidigt

Jasas: Nej den funkar inte, annars hade jag självklart haft den här uppe och tränat!





Lite jobbigt, jag brukar kolla på Vakna! med the Voice om jag är uppe så jag hinner se lite mer än 10 minuter, det håller ju på till 9. Men när jag är uppe så tidigt så dom bara är två (Paul och Jakob) och Josefine börjar väl inte förrän 7 skulle jag tro. Varför är jag vaken innan hela Vakna-gänget är samlat?

Ne, ska få i mig sista frukosten och göra mig klar så jag kommer iväg i tid och så så ingen blir ledsen för att jag blir sen. Hoppas ni får en bra dag vad ni än ska hitta på! Toddelitja!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Meh, det är väl många som har motionscyklar i sitt förråd som faktiskt FUNKAR! Inte visste väl jag! :P

2009-09-07 @ 10:03:17
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha, ja då är man uppe tidigt ;)

Ha en bra dag! Kram!

2009-09-07 @ 12:24:11
Postat av: Marina

Hoppas din dag varit bra..!

såg du att jag önskade dej en bra dag lite snabbt på FB imorse? :)

2009-09-07 @ 20:22:04
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0