Vilken chock!

Jag skulle dubbelkolla vilket datum det var idag, genom att hålla muspekaren över klockan här på datorn. Sneglar dit och registerar 18 december och tittar vidare. Håhå, det är 18 december idag, tänker jag. En liten stund. Sen kommer jag på att hur sjutton kan det vara 18 december?! Och kom att tänka på här om dagen när jag skulle kolla ett datum i just december, vilken veckodag det var, så ändrade jag ju datumet och glömde ändra tillbaka till november. Tur det, annars hade jag nog gått och undrat varför ingen säljer granar ännu och börjat få panik över alla julklappar som inte är köpta.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha! :D

2009-11-18 @ 21:03:20
Postat av: ♥ Jasas

Ja tänk vad du missat, liksom! Julafton om bara 6 dagar :D

2009-11-18 @ 22:47:30
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

hehe gott det bara är nov då.. :D

2009-11-19 @ 18:03:36
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0