Tjejsnack #33

Låtar

1. En låt som betyder mycket för dig, av vilken anledning?
Jag kan nog inte sätta en men det finns massor. Minnena flödar många gånger när man slår på gamla skivor.
Det skulle väl vara Country Roads, om nån i så fall.
2. En låt du aldrig mer vill höra, av vilken anledning?
Finns nog ingen jag aldrig vill höra mer men många som lockar fram dåliga/jobbiga minnen.
You Make Me Wanna, är en som gör att det blir jobbigt.
3. En låt du lyssnat på som du inte tycker är barnvänlig?
Haha jag lyssnar inte på sånt direkt? Tror inte texterna går hem om man är för liten, ändå.
Vi "sjöng" Pojkarna som busar när vi var små, men fattade ju inte vad den handlade om.
4. En låt som gick varm i din musikspelare under tonåren?
Tonåren, jag skiftade ganska mycket och lyssnade på så gott som allt, framför allt från MTV och radion.
Några som alltid fanns där, och lär finnas kvar, är dock Backstreet Boys.
5. En låt som ger dig julstämning?
Nu var det ju det där med favorit jullåt och jag har ingen speciell.
Där emot gillar jag "hela grejen" med Do They Know It's Christmas?


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att se att båda våra sista svar var likadana :D

2009-11-29 @ 12:20:18
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0