Jag ska bara...

Chathrine: Haha ja tänkte väl inte du skulle utnyttja honom direkt, mer att han kunde svara ärligt men jag räknade med att det skulle bli bra då också!
Ja självklart är det bra med kritik men hennes var inte så bra och hon kunde inte ta till sig det vi sa. Hon är oftast med dom sista fem minutrarna och då ser hon bara det hon klagade på och missar det hon inte tyckte vi gjorde bra, men vi får ju tänka mer på det helt enkelt.





Jag har i alla fall börjat, sen skulle jag bara göra nåt här och fastnade kanske aningens lite. Innan jag började kollade jag ut och det såg lugnt ut. Lite blött på fönstrena men inget regn just då. Hinner börja torka av runt om fönstret i sovrummte och då börjar det regna. Och blåsa. Funderade på att ta bara insidan nu men det känns lika bra att ta allt när jag ändå håller på. I värsta fall får jag ta köket först, man står ju lite mer skyddat i loftgången.

Har satt på min julskiva också. Spellistan är nästan som denna. Jag tänkte köpa den i julklapp till pappa för... tänka, tänka... i alla fall 6-7 år sen? Han hade ingen julskiva men sen när jag tittade på vilka som var med tog jag den själv och köpte en annan till honom. Så den går varm varje jul och har gjort det i alla år. Ja, inte bara jul för den delen. Haha, i vissa perioder har jag lyssnat på den under våren, sommaren eller hösten också för att låtarna fått sån betydelse för mig nu. Så dom säger ju inte direkt att det är jul längre, men det är mysigt och blir bra stämning och passar bra när man ska städa och behöver piggas upp lite!

Så nu får jag la fortsätta, funderar på hur vi ska göra idag och vet inte om jag är så sugen på att åka runt men å andra sidan behöver vi ju låset. Har bara för mig att dom inte sålde lås på Maxi men jag kan ju ha fel. Fast å andra sidan kan man gärna gå och strosa ett tag på Maxi, bara för att, också så det är väl inte hela världen. Kollade så vi har gott om marginal för att komma hem och hämta Anton också, så då.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Man blir verkligen inspirerad av sådan musik! :D Måste inhandla något snart ;D



Hoppas du fann ditt lås! Me miss you! Kram!

2009-11-26 @ 19:12:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0