Dumma den

Malin: Haha eller hur! Så avancerat och exotiskt, verkligen. Men bra att du hittade nåt då kanske, hehe.

Chathrine: Jag har så sett "rå" korv, inte stekt. Men det var ju tur att jag inte var heludda då, hehe.

Marina: Ja, då är det inte så konstigt att ha det på mackan..? :) Eller?

Anneli: Nee, då är det ju en annan sak hehe :) Äter man inte ketcup är det ju inte så lätt.

Jasas: Haha ja men det är perfekt! Falukorven för att få lite mer saltigt/matigt och ketchupen för lite mer smak. Har ju bara lite, lite ketchup på. Det är gott, jag lovar! :D





Baah, nu blir jag sur. Jag har byggt världens lägenhetshus och så funkar det så klart inte.
Så underbart, speciellt eftersom det bara står nåt i stil med "Det är nåt fel, gå tillbaka och ändra innan du ändrar tomten" men man har ingen aning om vad som är fel? Och jag har iiiingen aning om vad som är fel.
Orkar inte ens felsöka denna gången, på tok för stort hus. Jenni lesen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Du får la bjuda mig på det när du bjuder upp mig på fika ;)

2009-05-06 @ 20:22:17
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0