P-o-psoppa

Såå, jag kör i etapper. Tallrikar, check. Bestick, i vatten, check. Är inte lika tråkigt då, och lättare för man hinner sitta ner en stund så inte magen ramlar ut eller nåt sånt.
Ska kila ner till Ica strax och handla lite. Eftersom jag ska göra Annelis potatis- och purjolökssoppa så blev jag så sugen på gulash(?) med köttfärs. Det är ju typ potatis och köttfärs i krossade tomater, men så gott! Tror dock det blir lite för syrligt och starkt för lilla maggen, så det får vänta. Men jag är sugen på det!
Men minst lika sugen på p-o-psoppa (orkar inte skriva allt det långa flera gånger, haha), det har jag ju varit i flera år. Tror inte det kommer bli samma som den jag åt då, men det blir garanterat gott ändå!

Känns skumt att klockan bara är 12. Tycker jag slöat hela dagen så den borde vara bra mycket mer. Hade klockan på 8.30 i morse men jag snoozade två-tre gånger och sen var klockan över 9? Vet inte riktigt hur det gick till, men så var det. Och så är klockan bara 12? Ja, hellre det än att den sprungit iväg.
Blah, får samla lite krafter och sen bege oss ner och handla. Ett och två, jobba på!

Kommentarer
Postat av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Jo jag hoppas verkligen det kommer fungera. :) Händer idag?=)

2009-03-01 @ 12:06:29
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0