Då var det fredag!

Marina: Oj! Ja, då förstår du vad jag menar med att det är varmt i köket, hehe.





Haha, det var lite roligt. Jag fick tre "nya" kommentarer på inlägget jag skickade igår, om att det var 22 minuter kvar till fredag. Jag tänkte väl inte på vad fredag betyder för dom flesta (party/helg), jag tänkte ju bara att Oscar skulle komma hem, haha! Tror inte dom vart så glada för min skull, ändå hehe.

Jaa, fick jag bara tummen ur så är jag så gott som klar men bara för att jag inte gör det sista känns det som det är kaos. Hmm? Samtidigt som det egentligen inte är så bråttom. Dom äter tydligen vid 11 på fritids så som tidigast hämtar jag honom vid 12. Tänkte vi skulle vara ute sen och räknade på att behöva vara inne vid 15-16 för att börja med maten. Stor tidsspann, ja. Men det beror på hur mycket jag förbereder innan.

Så nu är jag spänd på att få min nya telefon, haha! Och att Oscar ska komma hem, så klart. Ska bli skönt även om veckan sprungit på så det knappt varit jobbigt. Det tackar vi för. Det var liksom bara innan det var jobbigt, för jag trodde det skulle bli jobbigt under tiden. Nån som hängde med där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0