Mycket vettigt

Jasas: Jorå, om en liten stund. Men det är ju inte förrän nu på eftermiddagen.
Förstår att tiden gick långsamt hos dig också i "morse" då, det gör den alltid när man längtar efter den man älskar? Helt tokigt.

Anneli: Det är lugnt, som sagt. Och som sagt igen, så är det på G men det måste blir braaa, haha!

Spiderchick: Ja, det är så gott som den enda sporten jag kan/orkar titta på, haha!





Så mycket vettigt jag har gjort idag.
Spelat Sims, hela dagen. Men det var rätt skönt ändå, var länge sen. Men nu är jag klar och redo att åka när mamma ringer. Vilket hon borde göra om några minuter. Gott det!
Hatar att stressa och låta nån (mamma i detta fallet) vänta. Men nu är jag redo för att lära dom små simma! Ska bara se hur namnen sitter...

Vi har ju bara haft tre lektioner innan.
Och dom två första kom det ju bara några stycken (andra gruppen är så gott som samma som förra året, som tur är, så där är det ju inget att lära) och tredje gången var vi sena så vi missade uppropet. Och förra veckan var det ledigt.
Så, nu ska vi se hur bra minnet är egentligen. Brukar så sett ha rätt bra koll rätt snabbt. Bättre än mamma i alla fall, haha. Hon ser ju dessutom inte vem det är.

Hon har ju glasögon, men inte i bassängen.
Jag har linser. Man kan säga att jag ser liiite bättre. Så när hon står och kisar och letar efter nåt barn vid uppropet så får jag säga att den är där. Om den är det då.
Så kan det gå. Kul är det i vilket fall, och nu tänkte jag gå in en snabbis i spelet tills vi ska åka. Om jag kan slita mig här ifrån? Det blir lätt så när man spelat länge.

Jag har dessutom skrivit upp vad jag glömt.
Ja, jag sa väl igår att jag glömde nåt jag tänkte att jag måste blogga om flera gånger, men jag kom på det förut och skrev upp det för att inte glömma. Men det blir ikväll.
Och Malin ska inte komma nu, haha. Hon ringde nyss (precis när jag skulle gå och raka benen!) och lät som att hon tänkt komma hit, men det var tänkt en annan dag.

Jaja, nu gååår jag!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Hahaha, du var färdig för att din mamma skulle komma och sen skulle du gå och raka benen? :P Tosseeee!



Hoppas badet var bra idag, som alltid :D

2009-02-15 @ 18:30:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0