Här ryker det!

Jasas: Haha ja då hade han åkt i 30-40 minuter. Frågade om han gjorde en isängel, men nej det var en snöängel haha!
Haha japp, natti natti tomtarna!

Marina: Tack!

Anneli: Hehe ja det är lite fix och trix. Och egentligen nåt nytt som ska till varje år (med i år som undantag, hrm..)

Anna: Här handlade det mer om lathet och tidsbrist, varför grejerna fanns kvar, hehe.





Här ryker det!
Nej, det brinner inte men vi kör så det ryker. Förutom just nu då, när jag häller/hällt i mig lunch. Städade i sovrummet och tröttnade på att fläkten låg och samlade damm så jag frågade Oscar var man hittar en borr om man inte ska springa och låna jämt. Han hade sett en på Lidl sist så vi gjorde en chansning, och kashing!

Dom hade dessutom bits och grejer, gör bra!
Så nu ska vi borra upp fläkten så vi blir av med den. Får då den lampan till andra hallen, SKIT BRA! Plus att det blir så gott sen till sommaren med en fläkt! Så idag röjer vi som bara den, SÅ gott! Speciellt när båda håller på och är energiska och det kommer bli så fint och bra sen!

Men, jag börjar inse att jag är lite tidsoptimist.
Det är ju trots allt bad ikväll, och bara lite mer än två timmar tills vi ska åka så det är ju bäst att sätta fart. Så sett kan man ju fortsätta efter, men borrandet måste ju göras nu. Så, då lämnar jag datorn och åter kommer sen! Haj!

Kommentarer
Postat av: Jasas

MEN(!) så duktig du är (och O med!). Jag trodde du menade fläkt till spisen (fråga mig inte varför?).. tänkte bara 'vadå skönt till sommaren?' :P

2009-02-01 @ 20:03:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0