Så det kan gå, inget ovanligt

Ja, det här gick ju bra. Jag hade glömt att stänga av min klocka som ringde klockan 7 i morse. Jag tänkte somna om men Oscar ville gå upp så han skulle somna ikväll. Jag som ville mysa tyckte vi kunde titta lite Scrubs innan vi gick upp. You see where this is going? För en timme sen vaknade vi. Jag räknar inte med att sova ikväll. Jag har nästan ställt in mig på att dygna för att komma på rätt sida.

Och vi som tänkt julhandla och/eller gå på bio idag. Plus att vi måste åka till jobbet idag eller imorgon för det strulade igår när jag skulle handla grejerna. Men idag händer ju ingenting, vi kommer nog inte ens till jobbet. Så får vi se vad av det övriga som kanske blir imorgon då.

Jaja, vi får en mysig dag hemma. Snart dags för brunch med resterna från gårdagens tacos och mys till Orka! Orka! Bara 18 avsnitt kvar nu. Hela 24 avsnitt var det tydligen, jag gissade på 12. Höll den verkligen på så länge? Oscar är mest spänd på att få se farfar trots att hans gamla lärare var med (som lärare, oho!) och vi, mest jag, känner igen massor av elever. "Men farfar är ju coolast!" säger han.



Sen tänkte jag såhär; jag gjorde designen och sen headern och jag vet inte om det blev helsnurrigt och yrigt så jag gjorde en till. Men så vet jag inte vilken som är bäst. Så jag tänkte att ni får helt enkelt välja vilken ni tycker är lättast att se på? Eftersom det som sagt är ni som är där mest.


Nalle eller text? 1 eller 2? Eller helt ny?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så kan det gå ;)



Jag röstar på Nallen! :D För den var sötast, men båda går att "leva med" - haha ;)

2009-12-05 @ 13:48:29
Postat av: ♥ Jasas

Ja det blir inte alltid som planerat då man ska gå upp / sova. Fast här är gå upp inga problem (eller det går inte att göra annat då Mio vaknar), men att somna.. det kan vi diskutera :P

2009-12-07 @ 21:00:37
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0