Nåt helt nytt ..... not

Jaaa, nu kom jag på!
Jag har varit så förvirrad, för ovanlighetens skull?, det senaste. Jag vet inte varför jag har fått för mig att julafton är redan nu på torsdag? Vet inte om det är för att jag tror att det är på torsdag utlannningarna kommer, trots att det är på fredag, och jag tror att dom kommer för att det är/på julafton?

Så nu är jag lite mindre stressad.
Julklappar har vi knappt färdiga nånstans. Och jag är så stressad att vi bara har måndag-onsdag på oss! Men då är det ju hela nästa vecka, eller ja måndag-torsdag. Jag har inte ens reagerat på att jag jobbar lördag-onsdag innan jul, men jobbar inte denna veckan trots att det är jul. Ja, jag sa ju att jag är snurrig.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Många som tagit ledigt runt jul? Det har typ halva huset gjort på jobbet, men det måste ju vara 50/50 ordinarie personal iom mediciner och sånt..

2009-12-12 @ 21:06:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0