Fotoboken

Jasas: Ja, i ärlighetens namn har jag funderat ett antal gånger på hur dom klarat sig innan? Vad gjorde dom då? Och vad skulle dom gjort nu? Satt in nån annan förmodligen, men ja.
Jaa, han har en liten flicka som han känt sen mammorna gick i bäbugrupp ihop. Så över 7 år. Och dom kommer så bra överrens och har alltid gjort så jag tror hårt på att dom en dag kommer bli ett par! ...eller bara skitbra bästisar? Men än så länge tror jag på par, hah! Så hennes föräldrar, då.
Haha var du övertrött eller var det så roligt? Hösten 1873, lalalala... Hösten 1873!





Jaha, här har det legat ett inlägg och väntat på mig i typ en timme. Började och glömde sen när jag gjorde annat. Ovanligt? Inte direkt, men i alla fall.

Ska sätta mig och leka vidare med fotoboken. Tankade det man behövde för att testa och jag är SÅ nöjd! Helt galet vad bra och lätt allt var.

Så en sån ska jag beställa, närmare jul. Men innan dess kan man ju greja lite, hah. Lär väl ha ett tjugotal på lager, när det väl är dags att beställa.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Hahaha, nej jag har så sjuk humör, alltid ;D



Aaaaha, jag tänkte väl - bara va? "Antons svärföräldrar?" :P Men dåså :D

2009-08-25 @ 10:03:04
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

En sån beställde jag tidigare i somras. De gillas ;)

2009-08-25 @ 11:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0