Vad hon tjötar....

Anneli: Ja men det är ju det, försöker bara övertala Oscar om det också!

Jasas: Det funkar nog med precis vad du vill *drömmer mig bort* Eller ja, om en stund. Vi är grymma allihoppa!!





Nu är det sådär igen, att jag har nåt på fingerspetsen som jag tänker skriva om, men så glömmer jag när jag väl sätter mig. Men så känns det så självklart så jag tycker inte jag behöver skriva upp det eller så.

Insåg just nu att jag måste gå upp typ 6.30 imorgon... Om jag inte tänker helt fel? Jag går ju lite före 8 och vill ha minst en timme på mig, så 6.30 blir det. Gäsp? Trots att jag var uppe och... ja, jag var uppe vid den tiden idag. Och Oscar var på flygplatsen. Så tokigt. Men det löser sig, inget ovanligt direkt.

Det är lite kul, jag har gått här och varit duktig idag. Det var ju helt städat när Oscar åkte, så nu ska jag visa mig duktig så det är lika städat när han kommer hem. Så jag har vikt tvätt och lagt in den i skåpet, diskat och plockat i ordning och sådär. Allt som man normalt gör, men som vi är sådär bra på. Men jag ska göra't!

I alla fall, det känns som jag är ensam här? Eller det är jag ju, men som singel/att jag bor själv. Och så började jag fundera på om jag bott i en två OM jag hade varit singel, om det varit en som denna, hur jag hade möblerat, om jag haft djur, stationär dator och massa sånt, hah!

Men det är skönt i vilket fall att det känns så. Nu tittar jag inte på hans dator och tycker den är så tom. Men det blir väl imorgon igen. Men, då är det inte så länge kvar tills han kommer hem!

Jag är ju förmodligen borta till närmare 17-tiden imorgon om det håller på som planerat. Och då kan man ju låtsas att han är i skolan och snart kommer hem, när jag kommer hem.

Och då har jag ju att göra vid datorn och sen lär det ju vara kväll och natti natti igen! Sen hinner jag, som sagt, knappt vakna innan han är hemma! Han trodde han skulle komma vid 9-10 och då behöver man inte låtsas ett skit för då kommer han ju heeeeem!!! WI-fucking-HO!!!!!!

Ne, nu ska jag kolla färdigt här och tjöta vidare med fina Jasas på MSN innan jag tackar för mig och förflyttar mig till Wisteria Lane för natten.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Fan vad gott att han kommer hem så tidigt :D Björn kom ju hem först 23.30 på tredje dagen.. det sög ju hårt för dem två första dagarna gick okej och den tredje dagen gick bajssakta. Dvs jättesakta. Bajs kanske inte går sakta men äsch! Ingen diarrefart iaf.



Kul vi haft på msn ikväll :D

2009-04-22 @ 22:54:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0