Kategorier or not?

Detta blir mitt 1410:e inlägg här på bloggen och jag börjar fundera på om jag ska lägga ner arbete på att fixa kategorier?

Jag tycker det är så mycket lättare när man är hos andra om dom har kategorier för då hittar man allt så mycket lättare. Speciellt hos Hanna då jag letar recept, omöjligt om hon inte haft kategorier.

Men samtidigt är jag ju i funderingarna på att skaffa en egen domän, då känns det onödigt att fixa sånt här nu?

Fast det lär ju inte ske inom den närmsta framtiden och jag tycker inte det är jättekul att det är som det är nu. Det är som att ha det ostädat hemma och vilja städa, hah! På ett ungefär.

Så vad säger ni, som läser lite oftare? Vill ni ha kategorier eller är det bra som det är?

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Ja! Katorier måste man ha, har inte märkt att du saknar såna.:) Det är ju perfekt om man letar recept, listor/utmaningar, hänga med i skyddade inlägg osv.

2009-04-27 @ 18:36:59
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: ♥ Jasas

Jag nöjer mig med om du börjar med olika kategorier från och med NU! :) Inte ska du väl sitta och lägga om alla 1400 inläggen?



Ganska läskigt, dock. För jag satt och stirrade på den dära kategorin "Allmänt" IGÅR. Har aldrig tänkt på det förut men saknade nog kategorier, ändå! Så det var ett bra drag :D

2009-04-27 @ 21:21:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0