Jennis kassler och bacon gratäng

Asch då, klockan är efter 13 och jag är bara på mitt tolfte inlägg, hehe. Men jag ska nog komma ikapp. Och dessuom gick jag ju upp klockan 3 så egentligen borde jag ju vara på tionde inlägget, så det är lugnt. HAHA, ja egentligen vad fan gör det för skillnad? Men lite kul är det, faktiskt.

Håller på med maten nu. Blev lite senare än tänkt eftersom jag fastnade med Amanda, men det är ju ingen större skada skedd. Blev rester av kassler och bacon från pizzan igår in i ugnen med pasta och grädde. Lite som Hannas karbiska gratäng men med en liten egen touch, eller twist eller så.

Med den som bas fast på mitt egna lilla sätt, punkt. Jennis pizzarests gratäng? Jennis kassler och bacon gratäng? Så simpelt? Ahh, varför inte? Jag är inte så invecklad.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter smarrigt :D

2009-04-22 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0