Dagens 20:e inlägg

Jag måste ju bara för att. Detta är dagens 20:e inlägg. Inte alls illa pinkat, får jag säga.

Även om kvalitén kanske inte varit på topp så det varit 20 mästerliga inlägg så vill jag heller inte säga att det varit kvantitet före kvalitet. Även om jag inte skrivit jätteseriöst och mest babblat på, så har jag velat blogga och haft nån liten tanke bakom(?) och inte tänkt en tanke på hur många inlägg jag ska nå idag.

Tyckte bara det var lite roligt att det blev 20 inlägg. Hur många dagar skriver man såpass med inlägg liksom? Inte speciellt många, vad gäller mig i alla fall.

Men nu, natti natti på riktigt.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

VAD ÄR DET DU SITTER (ELLER SATT) OCH SKREV?? Att dina inlägg kanske inte varit på TOPP?!



Dina inlägg är alltid på topp för du förmedlar hela du, vad du än skriver! Så det så! Natti på dig stjärnan :)

2009-04-22 @ 22:52:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0