Schlutt!

Hanna: För att du är en så söt, underbar, snäll och genom go människa! Du förtjänar varje gott ord kommet till dig! För att du alltid finns här och alltid har nåt snällt att säga!

Ann-Sophie: Hahaha, joo självklart är det den jätte gamla! Började under tidigt 90-tal, haha.

Erika: Jorå, det var en rätt bra dag. Hoppas du haft en bra dag!




Idag har jag jobbat, haha. Känns som jag har gjort allt själv och jobbat hela dagen och tränat i flera timmar.
Helt slut. Trött som bara den, ont lite här och var och bara allmänt väck.
Sista timmen var jag väl inte direkt på topp, haha. Snurrade till det och velade och krångel. Men det löste sig, tur att jag har Pippi och Jessica där.
Så nu blir det ett sista Saved by the Bell och sen nana. Kommer somna gott och snabbt i alla fall.

Har vart en helt okej dag idag. En hel del att göra och sådär.
Blir väl lite lugnare imorgon men så blev den tidigare helt plötsligt. Skulle börjat 16 men Pippi tyckte det var onödigt att jobba bara två timmer (14-16 eftersom jag jobbar åt henne) så det blev 14.
Inte för att jag hade klagat över 16, men men.

Blev inget hos farmor heller, som "tur" var. Hade varit kul och sådär men eftersom jag är så trött hade jag nog somnat där, haha.
Så jag får ta med mig farmor, och kanske farfar, i slutet på veckan och åka till jobbet och kolla grejer dom skulle ha.
Och så till pappa på torsdag förhoppningsvis.

Haha, Zack hittade precis på "fem minuters regeln" i skolan.
Om läraren inte kommit fem minuter efter att klockan ringt (in) så får man gå. Och när han räknar ner dom sista tio sekundrarna kommer rektorn in och stoppar honom och frågar om det är fem minuters regeln. "Hur visste han det? Jag hittade just på det?".
Men det hade ju vi i skolan. Fast kanske inte fem minuter, mer tio eller femton minuter.

Fast då sprang alltid nån och kollade antingen listan om läraren var sjuk eller kollade i lärarrumet.
Hann sällan gå så lång tid innan vi visste om det var lektion eller inte.
Aja, inte så noga men lite kul ändå.
Ska kika vidare lite innan det är nana dags. Hörs te mörra!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, det är för ryggen/axeln jag är sjukskriven. -suck- Får inte lyfta! Och kroppansträngande arbete. Eftersom jag jobbar inom vården så... svårt!

2008-11-10 @ 22:35:20
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: mamma melissa

Haha, ja, vi hade femton-minuters-regeln... men som lärare så ser och hör man allt!

2008-11-10 @ 22:48:22
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jasas

Vad du är go! Du finns ju alltid där för mig och är helt jävla fucking grejt! Då det så! :D



Åh Zack - DET var längesen! Han måste ju vara jätteliten nu? Kommer ihåg att jag upplevde han som stor då man såg det då det gick.

2008-11-11 @ 09:02:32
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt att ta det lugnt på morgonen/förmiddagen :) Hoppas det går bra på jobbet sen :) Sköt om er ! Kram

2008-11-11 @ 10:11:47
URL: http://precioso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0