Sovmorgon - igen

Hanna: Iih, vad kul! Då blir det visning av köket typ... Snart? Fast egentligen borde jag ju göra det inlägget först, och sen detta, ifall du inte är inne och läser emellan. Får klura på den.





Snacka om sovmorgon idag också. Oscar kom in iväg till skolan så jag sov och sov och sov och sen var klockan 10.30. Gulp! Men, å andra sidan la jag mig vid 3-tiden i natt så det är ju typ normal sömn. Bara jag kommer i säng till jobbet imorgon, men det löser sig.
I alla fall, då gick dom flesta planerna för dagen ur stöpet. Dels för att jag sov så länge och så blir det så tokigt när han är hemma. Så jag får väl typ... tvätta eller nåt? Ne, vi får väl se. Frukost om en stund tänkte jag i alla fall.
Eller varför inte nu?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Du svarade inte på min fråga om Oscars överraskning? :P

2008-12-12 @ 22:24:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0