Julafton 2008

Och här har vi bilder från julafton, och juldagen, år 2008. Så enkelt är det.



Julaftonens julfrukost at our place:


1. Paket utdelare   2. Något förvirrad 3. Gömd               4. "Till mig!!!"



1. Överlycklig!!      2. Rudolf själver   3. "Titta, tittaaa!!" 4. Alla klappar sluuut?


Julaftonsfirande hos svägerskan Malin:


1. Fin & obekväm   2. Algot städar     3. Julgran&Ovinder 4. Algot och Kalle leker


1. Något gravida Malin 2. Allas vår svärmor   3. Fannie, Johanna, Johansson 4. Snusk- och fylle tomten



1. Algot får paket          2. Tomten gillade Malin  3. Och kramar      4. Gammal och trött var han


Juldagen, fortfarande hos Malin:

1. Världens finaste Algot 2. Algots julklapp    3. Inte lika populär hos Algot 4. Sen var det slut lekt



Ja just det, sen tänkte jag mig ju en presentation av alla medverkande.
Från oss visade jag bara bilder på lille Korvas och Oscar, jag tror man ser skillnad på vem som är vem?
Bilderna från Malin börjar och sluta med Algot, hennes son på ett år. Ovinder, även kallad Mikael, är Malins sambo och Algots pappa. Lillaste broren Kalle som leker med Algot där. Malin då, Oscars syster. Svärmor, Annika, det säger väl sig självt? Fannie och Johanna, systrarna nummero ett och tre (Malin är i mitten, dom är tre av varje) och (Micke) Johansson som är Johannas sambo.
Så allt som allt var vi tio pers, med Algot. Då saknades svärfar och äldsta storebror (Oscar är mitten av pojkarna). Dom är ganska stor familj. Vi är det ju bara för att mina föräldrar är skilda, nu är dom liksom tre i varje familj. Även om Oscars familj (så klart) är större med respektive och sådär. Det dröjer väl innan Korvas kommer hem med nån tjej, på allvar.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Så fina bilder - och så tjusiga bilder på Oscar i skjorta och allt :D

2008-12-29 @ 15:53:52
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0