En bra rivstart!

Nu har morgonen börjat bra! Jag kom äntligen ihåg att starta TV6 i morse för att titta på Rivstart istället för femmans Vakna! och det är jag glad för.

Kändes skönt att höra vår goa dialekt igen, haha! Och så pratar dom om Frölunda (hockey) och annat i Göteborg. Hellre det än när det bara är Stockholm. Fast det kanske är så i Rivstart, fast bara om Göteborg. Men, då är det ju inte så konstigt om det är roligare för mig som bor här och inte i Stockholmo :P Aja, what ever det var bra som tusan i vilket fall och jag har saknat dom! Var ett tag sen dom började men jag har glömt men nu, nu ska jag minnsan komma ihåg!

Kändes som dom utvecklats en del också, jämfört med Vakna! som jag tycker står och stampar på samma spår som dom gjort sen ett år tillbaka eller nåt. Minns inte hur länge jag tittat, när Lokal kanalen la ner och Rivstart bara sändes i radio. Och efter Vakna!s jullov så kände jag bara bläää vad tråkigt allt var när man inte var uppe i ruset, typ.

Så idag ska bli en glad dag då, haha! Fick dessutom ett fint SMS av Carina i natt som jag läste när jag vaknade idag och då blidde jag glader :D Hon tackade för att jag fixat allt hon bett om i söndags. Lite småklurigt nämligen, och sånt som andrechefen ska fixa men jag gjorde't. Och medans jag väntade på mamma gjorde jag kassarapporterna, dom ska skickas en gång i veckan och man ska ha checkat så allt är med och ifyllt rätt och sådär, så det pillade jag med i väntan.

Lite städ och fix idag för det ena och det andra och hoppas på att det blir av att pappa och dom kommer imorgon. Skulle inte förvåna mig om nåt kom emellan, för nån av oss. Men, det är fortfarande 11 månader till nästa födelsedag och damnd om vi inte hinner tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0