Gnäll

Chathrine: Bra tips! Får ju provas vid tillfälle när sånt görs. Det var farligt gott!





Blah, jag har så ont i min kropp idag. Vet inte riktigt vad jag gjort, eller inte gjort?

Värker i handlederna typ, fast det tror jag beror på att jag plattade ut pizzan igår och pajen idag, kände av det båda gångerna. Och i fingrarna. Som en gammal kärring, haha! Men så i benen och knänen också. Lite som växtvärk, eller... schh... förkylningsvärk.

Men nu SKA jag lägga upp bilderna, sluta förvirda mig till att göra annat så jag glömmer!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Du får skaffa dig gymhandskar - då löser sig allt! HAH! :tumbup:

2010-03-11 @ 09:28:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0