Besatt i traktorn

Anneli: Aha, jaha, haha! Det är klart det var det - tog ett litet tag innan jag kopplade också, haha!

Ja, det änna fladdrade på igår så nu har du nog en del att göra, och med lite otur kommer det kanske med under dagen också, haha!





Visst får man lov att gnälla lite tidigt på morgonen när man nyss vaknat? Och inte sovit göramycket?

Jag fattar inte varför vi alltid ska ha sån tur, säkert så att andra har lika mycket tur men det märker ju inte jag för vi bor ju här, men det borde teoretiskt inte vara omöjligt med tanke på att dom har fler traktorer. Fast bara en som bara jobbar med utomhusgrejs.

I alla fall så är det andra morgonen nu som jag vaknar av att traktorn kör och kör och kör. Undrade vad sjutton som kunde ha hänt så dom var tvugna att tokköra traktorn IGEN. Det kunde inte vara vatten, kunde varit snö men inte speciellt troligt. Besatt av traktorn och köra traktor?

Nej, nu sitter han och kör ut snö från olika ställen ut på vår gräsmatta här bakom, suck. Låter ju så jäkla trevligt när han brummar fram och tillbaka. Fast nu börjar jag ju vakna till så nu är jag inte lika sur på honom och traktorn, haha! Tur det.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Förstår din klagan och förstår traktorn! Jobbigt är det, i alla fall!

2010-03-11 @ 09:36:11
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Mitt tips: öronproppar! Det sover jag med varje natt då jag har en tid att passa. Vill sova ostört så länge jag kan :)

2010-03-11 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0