En blandad lista

KLÄDER
Skor:
Vita stövler med varmt fluff i, nu till vintern.
Sneakers: Vita med jeansblått.
Jeans: Ett par mörkblåa och ett par jeansblåa.
T-shirt: Har mest linnen eller toppar.
Underkläder: Olika mönster och färger.
Väska: En stor/större brun/grön med fickor och en liten vit handväska.
Plånbok: Svart i "skinn".
Solglasögon: Ganska stora, minns inte så mö mer, hah!
Klocka: Vanlig, rund urtalvla med "skinn"armband.
Halsband: En vanlig silverkedja med förlovningsringen i.
Armband: Varierar, ibland på ibland av och olika slags armband.
Acessioar: Glasögon? På morgon och kväll.

TEKNIK
Tv:
En stor platt och en liten tjock.
Stereo: En liten CD-radio.
Mobiltelefon: En vikbar blaha Ericsson.
Mp3: En grå-blå om jag hittade den.
Dator: En liten rosa och en stor svar och lite grå.

BADRUM
Tandkräm:
Hmm, GeKåses tror jag.
Tvål: Honungsmjölk tror jag den heter, mumma!
Parfym: CatDelu av Naomi Campell helst, annars nån vanlig.
Hudkräm: Minns inte märket, har olika till olika delar.
Shampo & balsam:
Barnängen, Barnängen, B A R N Ä N G E N!
Hårprodukt: Hittade en spray i Naturell tror jag?
Medicin: Allergimedicin i form av andas-in-dosa och nässpray.
Vitamin: Solljus, luft, frukt och grönt.
Huvudvärkstablett: Tar så gott som aldrig tablett mot huvudvärk.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
Blandat med saft i så fall.
Vin: Vissa vita viner eller roséviner.
Bröd: Hembakt för alltid nu.
Choklad: Nästintill allt, chocklad som är så gott!
Glass: Vanilj med chokladkross eller choklad med chokladkross.
Läsk: Nu har jag dille på passionsfrukt.

HEMMA
Säng:
160 breddad.
Lakan: Ett svart ligger i. Eh, på.
Espressomaskin:
Öh nej, kaffebryggare.
Kylskåp: En vit 2/3-dels.
Porslin: Runda vita med svarta blommor runt.

TRANSPORTMEDEL
Bil:
En liten, vit stumpa.
Flygbolag: Aldrig flugit i hela mitt liv.
Taxibolag: Beror nog på vilken/vilket nummer jag kommer på först.
Cykel: En svart med massa växlar, haha!

MEDIA
Magasin:
Hem&Hyra i så fall, haha!
Tv: Top Model.
Dagstidning: Ingen.
Sajt: Facebook och bloggkoll (bloggar).

ÖVRIGT
Frisörsalong:
Har ingen bestämd så.
Bank: Nordea.
Bensinstation: OK/Q8 har vi en, en Preem också tror jag?
Gym: Ligger ett Sportlife här nere, och ett Life inom räckhåll.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Gjorde denna nu! :D

2010-01-28 @ 23:03:35
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0