Sommar med Göran

Anneli: Ja alltså själva borrandet var inte så farligt, mer att det var "nåt metalligt" överallt där vi gjorde hål. Eller vi, hah! Oscar då. Tiden för att lämna tillbaka hade gått ut det var lite därför vi kände att det var lika bra, och vi vill ju ha den, men nu får vi väl se. Så typiskt!

Marina: Haha ja, det blir ju det!





Vad är oddsen på det liksom?
Vi skulle mysa och titta vidare på Kung av Queens förut, och när vi startar så står det text på svenska så jag fattar ingenting. Eller jo, jag fattar ju att det är en film men inte vad för nån. Tänkte först Flickan som inte gråter/Eld hus/Tingeling och allt som ploppar upp men... Ja! Flickan som lekte med elden(?) men det var det inte. Sommar med Göran var det ju! Lite imponerad blev jag att han kom ihåg att jag sagt att jag ville se den, och kommit ihåg nu bara sådär att tanka den, wiho!

Nu är den slut, jag loggar in på Facebook.
Då har min kusin för snart en timme sen skrivit att hon har myskväll med diverse saker och Sommar med Göran, hahah! Hur sjukt är inte det egentligen? Ofta man sitter och tittar på en svensk, ett år gammal film, och samtidigt nästan på dagen också. Ne det var lite lustigt. Och filmen var helt okej tycker jag. Jessica sa att hon skrattade hela tiden när hon såg den, och det förstår jag.

Jag gjorde inte det.
Men man märkte ju var skämten var, eller vad man ska säga. Allt var inte min typ av humor, men som Oscar sa så är det första filmen på länge som man skrattat åt. Och vi skrattade en hel del. Så jag får ge den bra betyg för det, sen var den lite fattig i handlingen för man fattade hela tiden vad som skulle hända och lite väl amerika-inspirerad. Kunde varit en amerikansk film på svenska. Peter Magnusson som skrivit den och hade huvudrollen.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Denna filmen verkar ja ha missat (eller inte lagt på minnet iaf?). Har inte sett den, det vet jag säkert!



Jäkligt tuffe-tåg då sådant händer, som med kusinen! Hur stora är oddsen, som du skrev? Nada, egentligen! :O

2010-01-17 @ 19:59:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0