Snart, nedräkningen börjar!

Jasas: Dom hade nåt typ veckoerbjudande på Netto ett tag innan vi skulle flytta. Vad tänkte du?
Brööl på att det ska strula hit och dit med det ena och det andra i våra bloggar då!





Oj, så chockad jag blev när jag loggade in. Det ser inte alls likadant ut när jag loggar in på bloggen här på stora datorn som på lilla? Hur konstigt är inte det på en skala? Det är ju Firefox på båda så vad som kan göra det, vet jag inte faktiskt.

Satte mig här för att spela Sims faktiskt. Har haft lite tankar och funderingar på vad jag vill göra men inte haft ork eller lust ändå. Men så fastnade jag för jag passade på att kolla tillbaka i kommentarerna hos Hanna. Alltid kul att läsa vad man fått för svar, önskar dom hade den funktionen här på blogg.se också verkligen! Men det funkar inte riktigt på lilldatorn så jag passade på härifrån!

Så går ju tiden lite också, bara lite drygt fyra timmar kvar nu tills vi ska åka, tjiho! Som jag längtat verkligen. Det positiva är att hela veckan jag väntar tänker jag bara på det som är roligt, det är först nu lite och sen när vi kommer dit som det negativa smyger sig på. Men inte speciellt mycket, länge eller ofta eftersom barnen och lektionen liksom tar över!

Och nu längtar jag bara, äntligen! Mycket för att jag vill överbevisa min dröm att jag faktiskt KAN namnen, haha! Vi gjorde ju aldrig namnleken i början, och det kommer vi säkert göra denna och nästa också i alla fall. Jag brukar trots allt lära mig namnen liite snabbare än mamma. Kanske för att jag ser barnen? Hah! Hon har ju glasögon, men inte i vattnet, och jag har linser så jag ser ju alla och vilka dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0