Slutet är nära

Jasas: Haha söt du är, men att bygga ett hus i Sims är ju lite skillnad mot ett riktigt. Och jämfört med andras hus är det där iiingenting, men tack ändå!
Haha ja, fast bäst är när dom inte har bil utan CYKLAR in till BB! Haha, så sjukt om man tänker om det varit så verkligeheten; "Oj, dags att föda, upp på hojen och dra!"
Jag har aldrig undrat vad det är för idioter som sitter och översätter, som gör det fel, hah! Kanske är nåt med plats, men jag tänker på dom som inte kan engelska som nästan "luras" för översätter man fel blir det ju en helt annan mening många gånger. Även om allt in går att direktöversätta.
Haha ja det känns toppen att jag inte är den enda störda!
Hehe ja, dom som var i fet stil (förutom första, Lucky) har jag döpt eftersom det är mina barn. Tänkte göra en ny lista, så då ska jag förklara lite vad jag tänkt på namnen!





Ja, det är la lika bra att göra det med en gång annars glömmer jag det.

1. Lucky + Rhonda = Joey
Varifrån Joey kom vet jag faktiskt inte. Jag satt där och tänkte och tänkte och så ploppade det upp. Kanske lite luck och joy och så blev det Joey?

2. Joey + Siri = Jori
Det namnet var ganska lätt, Jo(ey)(Si)ri. Jag brukar ha så dålig fantasi på namn, och gärna glömma föräldrarnas namn, men det var ett lätt sätt till ett roligt namn.

3. Jeffery + Jori = Lucille
Där satt jag också och funderade på vad ungen skulle heta, tror inte jag kom ihåg vad pappan hette så jag drog till med nåt som inte skulle vara samma. För ja, det har hänt att jag döpt ungen till samma som pappan för jag inte kom ihåg vad han hette, hah!

4. Hjalmar + Lucille = Mark
Kan inte tänka mig att det var nåt speciellt. Ett namn som ploppade upp bara, helt enkelt.

5. Mark + Liza = Cora
Ibland kan man sitta i andra världar även om det är dom man flyr från när man spelar. Så jag tänkte på en annan Cora och så blev det det.

6. Stig + Cora = Stina
För det första, så var den en sån där det blev pest eller kolera på pappan. LeShawn eller Stig, kändes inte toppen nåt av dom, hah! Men Stina blev i alla fall en "omskrivning" eller nåt sånt till pappan. Stig och Stina.

7. Juan + Stina = Juina
Behöver jag förklara att det också var början på pappan och slutet på mamman? Ju(an)(St)ina. Ett lite konstigt, men på nåt sätt ändå klingande namn.

8. Harrison + Juina = Harry
Ja, en annan som fick liknande pappan. Harrison och Harry. Tänkte Harri för i:et från Juina men då blev det ju samma som pappan, utan son:et, ha!


Nu är Harry lille nyfödde bebben.
Och hans barn ska flytta till slottet på kullen där familjen ska bo sen. Familjen Perkins. Och sen ska dom få leva mer än 25 dagar och hinna göra nåt med sina liv. Men, det har ändå vart kul att spela supersnabbt. Och jag lär inte köra på lika lång tid som förut nu.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad sugen jag blev på Sims nu då :)

2010-01-22 @ 16:30:13
Postat av: ♥ Jasas

Herregud vilken fantasi! Men du får ju döpa någon till Jasas!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?



Tack för svaren, ännu en gång! <3

2010-01-22 @ 20:00:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0