Så väldigt trött

Jag blev bara sådär jättetrött?
I hela huvudet, armarna, benen och hela kroppen verkligen. Som igårkväll när jag krälade i säng. Satt i soffan och åt frukost, la mig ner en nanosekund men satte mig upp för att inte somna. När jag hit gick det bra och så helt plötsligt sa nåt BADABOOM och jag blev sjukt trött.

Jag får väl återvända till min virkning.
Trots kramp i handen. Den är inte riktigt van. Och vad det blir, det vet jag inte. Just nu är det en fyrkant. Och jag lär ta upp den snart. Men kommer jag på vad det ska bli lovar jag att fota och tala om det. Thank you very much. Ne men gudars, det här går inte.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Virka? Det kan inte jag göra, vad avis jag blir! Vad spännande att inte veta vad det ska bli, än. Jag blir nyfiken iaf ;)

2010-01-07 @ 12:55:23
Postat av: smäm

skoj med virkning. det har jag inte gjort på år och dar.

2010-01-08 @ 00:35:19
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0