Redigt!

Jao, då är man utvilad då.
Gött att somna sådär strax innan 19 och vakna sådär strax efter 20. Eller inte, haha! Oscar väckte mig med att maten var klar så det var ju bara att kamma sig och sätta sig till bords.

Han som varit så redig idag.
Städat i köket, bakat brödet som jag bad om, lagat mat båda gångerna trots att jag första gången inte ens skulle ha samma som honom så ställde han sig och gjorde mitt också.

Det var nåt mer jag fundlierade på.
Nåt jag tänkt skriva här, men jag minns inte vad? För ovanlighetens skull liksom, hah! Oscar frågade om vi skulle köra en match eller två Peggle, så jag får nog lämna Hanna en stund på MSN och passa på medans han vill och hålla tummarna för att det blir tre eller fyra, kanske?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

HIH, nu var jag vuxen och skrev att du skulle gå och spela.. även om vi befann oss i ett sjukligt samtalsämne!!!!

2010-01-02 @ 21:27:10
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0