Nya upptäckter

Idag har inte varit en så jätteupphetsande dag, mer än att jag sen igår blivit lite glad över att leva i framtiden och positivt överraskad.

Jag har sett ifrån alla kanaler att dom har så man kan se programmen på nätet efter. Meen, orka? Så sällan jag ser på TV (förutom nu när jag går hemma) och det viktigaste tankar jag ju ändå. Men så igår, jag råkade se Halv åtta hos mig i måndags och ville sett igår men då jobbade jag ju så jag satte mig och kollade på det på kvällen sen, i datorn. Tufft som tusan egentligen, men så simpelt och enkelt.

Så idag har jag suttit och kollat på Lyxfällan, det också lite till besvikelse. Mellan Top Model då. Så gott att dagen gick relativt smärtfritt igår, eller framför allt att det var så gott som smärtfritt på kvällen och att det fortsatte idag. Mer än skallen då men den är ju som den är. Handlar nog mer om att jag suttit fel när jag suttit och virkat också. Som jag virkat, ojojoj!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad har du fått reda på för något????? :O



JAG VILL SE BILD(ER) PÅ DET DU VIRKAT!!!

2010-01-28 @ 22:40:23
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0