Me lajki!

Kattis: Haha, låter som när min lillebrors kusin var liten, och min lillebrors pappa skulle vara tomte. Han har väldigt speciella händer och tänkte inte på att ha vantar så när han kom in och skulle hälsa och dela ut paket ropar kusinen "Men det är ju Anders!" - lite fail. Kul ändå vad dom vuxna går igenom för att vi/barn ska tro på tomten men inte tänker på dom stora grejerna, hah!





Kul att höra lite om andras julminnen!
Både Anneli och Kattis delade med sig efter att jag gjorde det igår. Jag svävade liksom iväg i världen med alla minnen och det ploppade upp det ena efter det andra. Mysigt att höra om andras minnen också då! Jul är ju en sån tid, kan tänka mig att dom flesta har nåt speciellt minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0