Lite mera snö

Jasas: Inte jag direkt heller, för förut har det alltid varit plogat/hållt på att plogats när jag vaknade men här är dom ju så lata så det kan man ju glömma. Men nu undrar jag.
Där går dom 9-14.20 mådag-torsdag och 9-12 på fredagar förutom nån enstaka gång, en gång varannan månad kanske, då det är nåt annat som gör att det inte är så. Och lunch typ 12-13 eller vad det nu är. Så i så fall hade vi ju kunnat göra allt det ihop för det är samma schema för alla klasser.





Ojojoj, säg det med mig: ojojoj.
Jag är så duktig. Fick för mig att det var dags att göra nåt åt denna lägenhet så jag och Magnus Uggla började i köket med att diska och plocka i ordning. Snart blir det pizzabak, ska prova bakmaskinen hur det funkar när den "bara" ska röra och jäsa deg. Very spännande må jag säga.

Och snön den bara kommer mer och mer.
Nu ser man snart inte sanden han släppte ut när han "plogade" för en timme sen. Jag hörde nåt om 15 centimeter igår, tror det var under natten så vi är snart uppe emot två decimeter om det fortsätter såhär. Och jag får säga, som den värsta anti-snö människan för inte alls länge sen, att det faktiskt är mysigt! Nu behöver jag ju inte gå ut i det, men ändå. Jag hade gärna gjort det för nåt roligt som pulkaåk eller så.

Plus att det ärlite roligt.
Växthuseffekten, den som skulle göra allt så varmt och som gör så att vi aldrig får snö på vintern längre, den har nog semester i år så det hade faktiskt varit roligt om det blev sånt kaos som det var 94-95 nån gång där? Det är lite det jag väntar på nu, haha!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

SKRIVER DET HÄR INNE, OCKSÅ: Såååå fint här ääääär! Överklass big time på designer fröken ligger inne med! :D



KOM HIT SÅ ÅKER VI SNOWRACER NER FÖR SKIDBACKEN!!!!

2010-01-06 @ 22:21:44
URL: http://jasas.se
Postat av: ♥ Jasas

..mysigt att det är samma tider förresten! Då kan ni ju luncha och allt ihopan! Wiho!

2010-01-06 @ 22:22:46
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Tredje gången gillt? Fint du fått här inne, mitt minne är verkligen inte med ikväll :P



Den här vintern måste väl ändå vara ett tecken på att det här med växthuseffekten kanske inte är hela sanningen?

2010-01-06 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0