Jag är upptagen

Jasas: Jaa-a, du är så vuxen, duktig och snäll!!





Hej och hå vad jag varit på blogghumör idag.
Not. Men Oscar tankade mitt älskade Farenheit/Indigo Prophecy till mig igår, eller han köpte det i julklapp till mig, så jag har haft att göra. Nu har han köpt Audiosurf också, så det tankar så jag har ännu lite mer att göra. Ja, vad säger man? Han har säkert nåt bra spel han vill spela eftersom har packar på mig alla dessa spel, för att börja med Peggle då dessutom. Eller så är han bara snäll?

Men imorgon får vi hitta på nåt faktiskt.
Idag har vi ändå varit så duktiga att vi skrivit matlista för de tre kommande veckorna, skrivit ut den och recepten vi behöver så nu ska det bara handlas också. Det passar ju bra till imorgon till exempel. Sen får vi se vad mer det blir. På torsdag är det ju skolstart så han, Oscar, är nog inte så sugen på att hålla på med massa annat, han vill väl mest spela och vara med Karl typ.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter som om du har haft fullt upp med annat :)



Matlista för tre veckor, oj vad ambitiöst!

2010-01-04 @ 12:10:41
Postat av: ♥ Jasas

Matlista för 3 veckor, jisses! Du och Oscar är ju vuxna om någon! :D

2010-01-05 @ 20:33:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0