Ibland är man lite koko

Ja, det som var koko i söndags då. Jag hade uppropet, råkade bli så för annars har mamma det men hon delade nog ut våra kort med våra nummer istället.

I första gruppen, vi har ju tre, sa jag både för och efternamn för jag tänkte att när det är första gången så kan ju det vara bra så man inte säger Stina och så är det fel Stina. Detta hade jag dock glömt till andra gruppen så jag sa första barnet med efternamn och sen bara förnamnen "för här var det ju inga med samma namn" men det var ju inte så jag tänkte, haha!

Så typiskt också, för vi hade pratat om det innan att det var ett finskt efternamn, nästan(?). Och det var just i andra gruppen så när jag kom till det barnet så frågade pappan "Ja, efternamn..?" och då fick jag sån scenskräck eller nåt, så först blev det bara "Ehhh..." och då sa pappan "Ja, precis" och skrattade lite, sen vände jag mig till mamma "Du kan det bättre!!"

Kommentarer
Postat av: jasas.se

Hihihihihihi! :D

2010-01-31 @ 10:59:17
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0