I saw Saw

Chathrine: Haha ja, det var lite så jag tänkte också. Rensa systemet och hoppas på att vi ska undvika sånt den närmsta tiden nu!

Kattis: Haha okej, det var värst! Var ju lustigt att just vi hamnade i din dröm, haha! Hoppas inte du sanndrömmer, fast det låter som att du skulle kunna göra det, hahaha! I alla fall på det att han leker och jag skäller när instruktionerna går fel! Vad kul, nu blev dagen genast bättre!





Jag förstår inte riktigt meningen, men vi tittar på Saw. Alltså, vi tittar varje gång en ny film kommer. Och inför förra, femman, så tittade vi om alla fyra innan. Ikväll såg vi sexan. Varför frågar jag mig?

Allt handlar ju om blod och äckel, allvarligt talat. Det börjar gå så långt och allt börjar bli så insyltat att man inte kan hänga med längre. Och vi såg som sagt om alla sist det kom en ny och har ändå glömt hälften och skulle behöva se dom igen för att ut allt ur sexan. Men jag vill inte se om dom. Hade dom funnits på ljudbok så fine, för jag tittar nästan aldrig ändå.

Det värsta är nästan att vi kommer ju titta när sjuan kommer också. Och åttan, nian, tian, tjugan, och femtian. För så känns det nu. Det kommer aldrig ta slut. Och man kommer få behöva titta om lika många gånger som det kommer nya filmer. Man är fast. Dom kunde hellre gjort en serie så hade det varit lättare att hänga med. Mucho grande lättare.

Nu önskar jag lite lätt att jag aldrig hade tittat på första filmen. Eller känt mig så äcklad så jag inte ville se tvåan, trean, fyran, femman och sexan. För nu är jag ju fast. Och jag måste se alla om dom så gör femtio filmer till. Jag har väl bara mig själv och skylla. Jag är bara lite mörkrädd för det psychot som kommer på alla filmer och allt dom ska göra. What's his problem?

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hej igen! :P Skulle kolla om länken inne i mitt inlägg funkade, in hit, och såg då att du bloggat. IGEN! Men så har du missat mina kommentarer.. men då återkommer jag imorgon ist för svar! :D



Men va? Finns det en SEXA? Så sjukt!!! Jag och Björn har nog sett 1:an, 2:an och kanske 3:an! Men bara kanske!

2010-01-18 @ 23:00:41
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

David älskar SAW. Tror vi har 2-5. Jag gäspade mest. Man har ju jobbat i slakteri. ;)

2010-01-19 @ 11:25:58
Postat av: Anneli

Usch, jag gillar inte Saw filmerna... Uscha. Men då lär du alltid ha film att se iaf, för de lär ju inte sluta.

2010-01-19 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0