I never learn

Nu har jag väntat i två timmar och jag veet att han har tabbat ut emellan så han antingen bara dissar mig eller är koko. Jag vet inte, men jag vill hänga det där spelet.

Får gå och kika vad jag kan tänkas få med mig för ätbart till jobbet imorgon till mat, och vad vi kan få till middag sen, som inte ska innehålla mjölk. Var inte jättebra planering det här men jag trodde ju vi skulle kunna gå och handla idag. Kanske får vänta till på onsdag eller nåt. Jag blev så sugen på mos och (chiliconcarne)köttfärssås förut, men det gick ju inte för vi hade ju mjölk i moset.

Jag får gå och titta i skåpen helt enkelt. Jag har i alla fall kommit ikapp i alla bloggar nu. Hade det inte bråkat med mig så skulle jag vart in till Hanna och kollat vad hon svarat på mina kommentarer men jag pallar inte att det inte flyter på bra. Men nu sparas i alla fall mitt namn, min mail och min länk där. Fast inte hos Anneli? Fatta noll, badboll.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Asch, så typiskt :(

2010-01-26 @ 16:00:13
Postat av: ♥ Jasas

Ja alltid är det något, säg. Men peppar peppar så har faktiskt blogg.se funkat jättebra för mig det senaste! :O

2010-01-28 @ 22:18:13
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0