Fotograf: Anton


Vi prominixerade hem till mami & CO.
(Fotograf: Jenni, resten är Anton)


Anton ville fota kaminen, gick sådär.


Fota foton var otroligt spännande!


Lika så TV:n, det var cooooolt.


"Ett mästervärk" kalladen han blomman.


OCh granen, man måste fota granen!!


Ehh ja, fråga mig inte vad han tänkte här.


En till blomma!


Grodor i stora lass hemma hos mamma.


Jag, Anders och mamma som dockor.


Antons teckning.


Monster, monster, monster everywhere!


Ja, som sagt, haha!


Strumpan kan man ju fota.


"Mamma, jag tar av mig strumpan"
sa han och vi tittade på varandra och skrattade.
"Jaha, jag trodde du skulle fota foten"
sa mamma och jag nickade med.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Wiiiiih, ett till foto på dig i din söta mysse! :D Och vilken fotograf Anton är, och vad grymve han är på att måla! :O

2010-01-06 @ 22:32:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0